AutoTip.cz

Nejčtenější motoristický
čtrnáctideník v česku

Vyhledávání
Škoda Superb 2.0 TDI 110 kW DSG

Škoda Superb 2.0 TDI 110 kW DSG

18. 10. 2015
O důležitosti dieselu 2.0 TDI/110 kW svědčí nejen fakt, že na rozdíl od octavie dostal vyvažovací hřídele, ale také že jej jako jediný lze získat do všech čtyř výbavových linií Škody Superb. A výhodně – proti 1.6 TDI, kterému na „náš“ dvoulitr chybějí nejen zmíněné hřídele, ale i 90 newtonmetrů, je dražší jen o 40 tisíc. Skok ke 140kW verzi téhož motoru už stojí 46 000 Kč. A to přesto, že rozdíly v jízdních výkonech nejsou zdaleka takové. Jednou z příčin je, že s výjimkou 4x4 si tento pohon vystačí s jednodušší, zásobníkovou verzí denox katalyzátoru (LNT). Její aplikace je mnohem levnější než u močovinové verze (SCR), kterou standardně používá 2.0 TDI/140 kW (stejně 2.0 TDI/110 kW 4x4 a 1.6 TDI GreenLine). (více v čísle 22/15)
Objednat Auto Tip 22/15 zpět na číslo

Další články čísla


ArchivPřejít do archivu