Audi TT Roadster 2.0 TDI ultra vs. BMW 220d Cabrio
1. 6. 2015
Objednat Auto Tip 12/15
zpět na číslo
Stačí deset sekund a máte nebe přímo nad hlavou, i když právě sedíte za volantem Audi TT. Tak dlouho totiž u jeho verze Roadster trvá kompletní otevření, složení a zakrytí střechy, pochopitelně elektrohydraulické. V této společnosti se již nehodí vyžadovat po řidiči nějakou námahu, tomu stačí podržet příslušný knoflík. BMW to sice trvá téměř dvakrát tak dlouho, ovšem i to je pořád hodně dobré, a navíc musí střecha přikrýt o dvě místa k sezení víc. Operaci lze spustit i za jízdy do rychlosti 50 km/h, ale nedoporučujeme to – vítr už střechu značně nadouvá a její mechanismus doslova úpí. Nicméně venku už je teplo i ve stínu, sezona kabrioletů začíná! Průvan si hledá cestu mnohem snáz do Audi TT, už kolem stodesítky je hodně nepříjemný. Kdo se bojí revma, měl by si objednat elektricky výsuvný větrný štít za 12 700 Kč a ideálně i vyhřívání hlavy a krku. To vám za 13 tisíc bude ofukovat zátylek teplým vzduchem. Jestli není lepší obyčejná šála a čepice?
(více v čísle 12/15)