AutoTip.cz

Nejčtenější motoristický
čtrnáctideník v česku

Vyhledávání
Ford Mustang GT vs. Lexus RC F

Ford Mustang GT vs. Lexus RC F

4. 5. 2015
Zmenšit zdvihové objemy a kompenzovat to turbem – aktuální „eko“ trend bohužel dodržují skoro všichni automobiloví výrobci. Což ale vede k tomu, že na výjimky koukáte jako na zjevení. Tak třeba Lexus RC F a Ford Mustang GT úspornému trendu hrdě odporují pětilitrovými osmiválci jak ze staré školy. U klasiky se výkon nevyjadřuje kilowatty, ale koňmi. Pod fialovou maskou chladiče japonce je jich zabaleno 477, americký model s paketem Performance, který bude u evropských dealerů automobilky k mání od léta, se zase může spolehnout na stádo 435 k. V této verzi získáte navíc třeba tvrdší tlumiče a snížený podvozek, 19palcové disky kol s pneumatikami Pirelli P Zero, brzdy Brembo, uzávěrku diferenciálu nebo zlepšené chlazení. Všechny nové mustangy přitom mají i nezávislé zavěšení zadních kol –jsme hodně zvědavi, jak si povede na okruhu Sachsenring. Předchozí tuhá náprava přitom na klouzavých pasážích závodní tratě žádný problém nepředstavovala, horší však byl příjezd na dráhu a večerní návrat domů. Záplatované silnice a příčné spáry totiž rozdováděného řidiče v rychlých zatáčkách dovedly až na samé hranice bezpečného ovládání. (více v čísle 10/15)
Objednat Auto Tip 10/15 zpět na číslo

ArchivPřejít do archivu