Rozhovor: Petr Fulín
19. 4. 2015
Objednat Auto Tip 09/15
zpět na číslo
Dvojnásobný mistr FIA ETCC (Evropský šampionát cestovních vozů) pro sezonu 2015 přesedlal z BMW na závodní seat a netají se vysokými ambicemi. Zeptali jsme se ho mimo jiné na to, jak se mu zvykalo na přeplňovanou předokolku, a co plánuje do budoucna. Jaké jste si stanovil cíle pro tuto sezonu? Jelikož jsem letos změnil vůz, primárně si budu muset na něj zvyknout. Předchozí BMW 320si mělo atmosférický motor a pohon zadních kol, Leon Cup Racer naopak pohání přeplňovaná jednotka, která posílá sílu na přední nápravu. Při předsezonních testech, například na Slovakiaringu, jsme dosahovali velmi slušných časů, nicméně stále nám chybí srovnání s konkurencí. Nastavení auta zatím zatěžuje přední kola trochu více než bychom si přáli, proto hledáme kompromis mezi naladěním na kvalifikaci a závod, kde musejí pneumatiky vydržet déle.
(více v čísle 09/15)