AutoTip.cz

Nejčtenější motoristický
čtrnáctideník v česku

Vyhledávání
Honda CR-V 2.0 i-VTEC 4WD

Honda CR-V 2.0 i-VTEC 4WD

28. 12. 2014
O tom, že Honda CR-V je asi nejpovedenějším středně velkým SUV, nejlépe svědčí nebývalý zájem zákazníků, nezchlazený ani nikterak lidovými cenami. Připomněli jsme vám to mj. v testu verze 2.2 i-DTEC v Auto Tipu 24/12. Skvěle vyvážený mix důležitých výhod a pohon všech kol si mnozí automaticky spojují s dieselem, jenže Honda ještě nezapomněla jak postavit rychlý, lehkonohý a zároveň úsporný benziňák bez turba. Kdo se v nedávné minulosti marně pokoušel o štěstí s evropskou zážehovou školou, pochopitelně znejistí u technických údajů. Nejvýše 192 newtonmetrů, navíc ve dvou třetinách jmenovitých otáček, to má být snad špatný vtip? A skutečně, pružné akcelerace do sedačky rozhodně nezatlačí. Jenže tady jste nakoupili u mistrů, a tak je síly v každém okamžiku když už ne přebytek, tak naprosto neurážející dostatek. A pohled na hodnoty 114 kW při 6300/min napovídá, že když si vzpomeneme, že před pěti lety bylo ještě normální hodně řadit, zažijeme něco zajímavého. V dolní polovině otáčkoměru to ještě nebude – i tam ale lze trvale žít a klidně s plným autem zrychlovat tak čile, aby se nikdo necítil nesvůj. Jenže honda tradičně mává kouzelnou hůlkou kousek za půlkou otáčkoměru. (více v čísle 01/15)
Objednat Auto Tip 01/15 zpět na číslo

ArchivPřejít do archivu