Honda CR-V 2.2 i-DTEC AT
16. 11. 2014
Objednat Auto Tip 24/14
zpět na číslo
Pokud si také myslíte, že více turbodmychadel nenahradí méně zdvihových litrů, pak neváhejte, protože Honda na oltář euroboje proti skleníkovým plynům brzy obětuje skvělý diesel 2.2 i-DTEC a nahradí jej kaskádově přeplňovanou šestnáctistovkou. Takže máte dilema. Můžete věřit, že tentokrát se už určitě podaří i s malým motorem zajistit sílu v nejnižších otáčkách a bleskové reakce na prudké změny jízdního stylu, anebo koupit pořádné kubíky, dokud jsou. Ty od Hondy tradičně nehoní výkonové rekordy, 110 kW konkurence běžně nabízí z dvoulitru, avšak okouzlují nenuceným a tichým během, skvělou spotřebou a širokým rozpětím použitelných otáček. V tomto případě se přidal ještě unikátní automat Hondamatic, který rovněž spěje do finále. Jeho pouhých pět stupňů totiž přestává být marketingově únosných, ačkoliv funkčností se planetovým automatům vždy minimálně vyrovnal.
(více v čísle 24/14)