Za volantem Jeep Renegade
16. 11. 2014
Objednat Auto Tip 24/14
zpět na číslo
Jeep stvořil z fiatovského žebra vpravdě univerzální strojek. Zatímco Renegate Trailhawk oslnil terénní potencí, my prohnali po tatranských vlásenkách základní verze s pohonem čtyř i dvou kol prostřednictvím dieselu FPT 2.0, resp. 1.6 Multijet. Pohon byl tak akorát, malému, ale poměrně těžkému vozu uděloval čipernou dynamiku. Spodová šestnáctistovka jej skvěle katapultovala z místa, vyžadovala ale častější řazení. Škoda, protože právě „předokolka“ šokovala agilitou a hravostí na asfaltu. Na Severní smyčku to není, ale cestu na hory si lze zpestřit výtečně a k tomu bezpečně. Nebýt řízení mrtvého kolem středové polohy nemělo by svezení chybu.
(více v čísle 24/14)