Renault Captur 1.5 dCi EDC
19. 10. 2014
Objednat Auto Tip 22/14
zpět na číslo
Společnost Helly Hansen, založená roku 1877, se zaměřuje především na u nás tolik oblíbené outdoorové oblečení. Spojení s autem do terénu tak není úplně od věci. Renault Captur ovšem není klasické malé SUV typu Opelu Mokka, nedisponuje totiž pohonem všech kol. Vystačit si musí pouze se systémem Extended Grip (obdoba Grip Control od Peugeotu), který pochází z většího Scéniku Xmod. Otočným ovladačem můžete zvolit jeden z režimů (silnice, písek a expert), díky čemuž se upraví nastavení protiprokluzového systému, aby záběr předních kol byl co nejlepší. Vzhledem k minimálním off-roadovým ambicím samotného auta i jeho majitelů považujeme toto řešení za dostatečné. Navíc světlá výška 200 mm je více než slibná… V praxi jsme se nejčastěji spolehli na základní silniční nastavení, které je v naprosté většině případů plně vyhovující. Mimo zpevněné povrchy se jako největší limit ukázaly hladké pneumatiky, jež nemají pro dobrodružné výlety moc pochopení.
(více v čísle 22/14)