AutoTip.cz

Nejčtenější motoristický
čtrnáctideník v česku

Vyhledávání
Volkswagen Beetle Cabriolet 2.0 TSI

Volkswagen Beetle Cabriolet 2.0 TSI

19. 10. 2014
Do garáže nám zavítala vrcholná verze s dvoulitrovým motorem TSI o výkonu 155 kW. V českém ceníku tuhle specifikaci již nenajdete, psát pohříchu však nebudeme. V otevřeném beetle totiž nejde o rychlost, byť zmíněný výkon k tomu trochu vybízí, ale především o klidné cestování s větrem ve vlasech a úsměvem na rtech. Sportovní choutky, přestože má motor opravdu dostatek síly v celé šíři otáček, výrazně utlumuje vyšší hmotnost, určitá těžkopádnost a určité náznaky kroucení karoserie. Tenhle kabriolet patří do města, kde díky němu budete hodně vidět. Design je opravdu povedený a mimořádně nápadný. Za volantem se nebude stydět ani heterosexuálně orientovaný muž. Zde přicházíme s vysvětlením, proč nelitujeme stažení této verze z nabídky. Proč mít ve městě pod přední kapotou 155 kW, když takový motor 1.4 TSI (118 kW) vyniká výrazně nižší spotřebou a pro víkendovou vyjížďku za město nebo někam za letním koupáním jeho „koně“ také naprosto stačí, a navíc je levnější. Testovaný dvoulitr ve spojení se šestistupňovou převodovkou DSG si totiž ve městě žádá minimálně deset litrů. A to není zrovna málo. Jinak v kombinaci jsme jezdili za 8,6 litru. (více v čísle 22/14)
Objednat Auto Tip 22/14 zpět na číslo

ArchivPřejít do archivu