AutoTip.cz

Nejčtenější motoristický
čtrnáctideník v česku

Vyhledávání
Walterovy vize

Walterovy vize

21. 9. 2014
Konec s podmiňováním. Žádné kdyby, měl by, mohl by. Odteď se sny stávají skutečností. Alespoň na pár chvil barevné inspirace a fascinace. Walter de Silva to umožnil výhradně pro náš časopis. Šéfdesignér koncernu VW vyhověl naší prosbě a pro všechny značky vymyslel jedinečný koncept vozidla. Jeho tým jej poté pomocí kříd, barevných tužek a počítačového software proměnil ve skutečnost. V první části našeho příběhu se zaměříme na velkosériové vozy Seat, Škoda a Volkswagen. Nemůžeme začít jinde než ve Wolfsburgu. „Das Auto“ je jasné marketingové sdělení, které ukazuje, že Volkswagen stále vyrábí dobrá auta. „Nejpůsobivější úspěch patří modelům Polo a Passat. Moje srdce ale patří golfu – klíčovému produktu - a také malému upu,“ říká de Silva. Pro nový malý vůz chystá designér skutečnou revoluci. „Mým snem je alespoň dvojnásobně široká modelová řada. Nic není dané, ale téměř všechno je možné: malý up jako van s pěti místy, městské vozítko, otevřené a uzavřené dvoudveřové auto, aspoň dva různé rozvory náprav. Možná to zní příliš futuristicky, ale dává to smysl. Již v roce 2013 jsme na autosalonu IAA představili šest studií na bází modelu up,“ dodává de Silva.(více v čísle 20/14)
Objednat Auto Tip 20/14 zpět na číslo

ArchivPřejít do archivu