AutoTip.cz

Nejčtenější motoristický
čtrnáctideník v česku

Vyhledávání
Škoda Auto na Tour de France

Škoda Auto na Tour de France

27. 7. 2014
Stát se partnerem významné sportovní akce není jen tak, jednání s pořadateli nejsou jednoduchá ani krátká a výběr vpravdě globálních podniků zase není tak velký. Škoda Auto však v tomto ohledu patří mezi matadory, protože její jméno je už roky spojováno se dvěma obřími akcemi – světovým šampionátem v ledním hokeji a Tour de France. První zmiňované spojení je už dokonce zasáno do Guinessovy knihy rekordů, protože toto hlavní sponzorství je vůbec nejdelší v historii, trvá od roku 1993 a pokračovat bude ještě minimálně tři roky. Na podobnou tradici je zaděláno i v případě Staré dámy, jak se největšímu podniku v rámci světové cyklistiky také říká – letos je česká značka na Tour de France přítomna pojedenácté, přičemž smlouvy má uzavřené až do roku 2018… Možná si říkáte, co má tak společného hokej a jízda na kole. Ale to je právě ono, přes oba podniky firma oslovuje jinou potenciální skupinu zákazníků. Zatímco brusle a puk zajímají řekněme severské a východoevropské trhy, cyklistika je centrem pozornosti západní Evropy včetně Středomoří (což ostatně posiluje také účast značky na španělské Vueltě, taktéž prodloužené do roku 2018). Portfolio podpory je samozřejmě mnohem větší: logo… (více v čísle 16/14)
Objednat Auto Tip 16/14 zpět na číslo

ArchivPřejít do archivu