
Mitsubishi Outlander 2014
13. 7. 2014
Objednat Auto Tip 15/14
zpět na číslo
Pro japonské výrobce je typické, že berou facelifty svých modelů daleko méně vážně než ti evropští, proto se často míjí technická modernizace s optickou. Tak tomu je i v případě outlanderu, který pro modelové roky 14 a 14,5 prodělal optický facelift, zatímco přepracovaných útrob se dočkáme později. Příznačné rovněž je, že současné změny se nedotknou hybridního Outlanderu PHEV, jež je sám stále poměrně horkou novinkou. Takže pod kapotou stále najdeme zážehový čtyřválec 2.0 MIVEC s výkonem 110 kW, pohonem předních kol a pětistupňovou převodovkou, případně diesel 2.2 DI-D s pohonem všech kol a šestirychlostní skříní, volitelně přímo řazenou či samočinnou, ve dvou výkonových verzích 110 a 132 kW. V nabídce jsou tři stupně výbavy, přičemž už základní s akční startovní cenou 550 tisíc Kč nabízí 7 airbagů, dvouzónovou automatickou klimatizaci, palubní počítač s barevným displejem, tempomat, jakostní rádio s MP3 a bluetooth handsfree, střešní ližiny, litá kola, mlhovky či zatmavená zadní boční okna.
(více v čísle 15/14)