AutoTip.cz

Nejčtenější motoristický
čtrnáctideník v česku

Vyhledávání
Test BMW X5 M50d

Test BMW X5 M50d

9. 3. 2014
BMW rezignovalo na vznětové osmiválce, vrcholná SUV je ale třeba něčím pohánět. V Mnichově si myslí, že třílitrový řadový šestiválec má dostatek rezerv k „vé-osmičkovým“ výkonům, a tak mu šéf vývoje Fritz Steinparzer naordinoval třetí turbodmychadlo. A také nejnovější common rail s pracovním tlakem až 2200 barů. Výsledných 280 kW a 740 N.m nepotřebuje další komentář, stejně jako zrychlení z klidu na 100 km/h za 5,3 s. To vše ve dvouačtvrttunovém SUV BMW X5 M50d... Tím to ale nekončí. Proti standardnímu X5 30d, které jsme okusili v AT 4/14, přibyl aktivní zadní diferenciál, sportovněji laděný podvozek i celý zbytek auta.(více v čísle 06/14)
Objednat Auto Tip 06/14 zpět na číslo

ArchivPřejít do archivu