AutoTip.cz

Nejčtenější motoristický
čtrnáctideník v česku

Vyhledávání
BAZAR Citroën C4 L

BAZAR Citroën C4 L

12. 1. 2014
Premiéra před 10 lety byla velkolepá, bohužel, pro design, který ohromil svět, se pozapomnělo na to ostatní. Nejstarší ročníky trpěly řadou dětských nemocí, například do nich zatékalo. Možná by vás mezi nimi zlákala některá z opulentních vrcholných verzí, jaké časem pro nezájem z výroby mizely. Ovšem pozor - například zážehový dvoulitr s výkonem 130 kW pro typ VTS zcela ostudně nejel a navíc žral olej už jako zánovní. O moc lepší to nebylo v interiéru – dveře plechově duněly, karoserie se kroutily tak, že umělo prasknout střešní okno a na podivný volant s pevným středem si zvyknout prostě nešlo. Displej uprostřed palubní desky, nahrazující přístrojový štít, velké sympatie rovněž nevzbudil. K tomu několik chronických nemocí, zděděných od spřízněného Peugeotu 307 (naštěstí ne všech, protože se začal vyrábět o tři roky později), například opakovaně odcházející modul páček pod volantem, a Citroën C4 díru do světa neudělal. Rezignoval totiž na pohodlné přejíždění rozbitých cest, jímž citroëny vždy vynikaly. Naopak, špatná vozovka vůz rozechvěla a rozbouchala zadní nápravu.(více v čísle 02/14)
Objednat Auto Tip 02/14 zpět na číslo

ArchivPřejít do archivu