AutoTip.cz

Nejčtenější motoristický
čtrnáctideník v česku

Vyhledávání
Automobilové reklamy

Automobilové reklamy

16. 2. 2020
Lidí nevědí, co chtějí, dokud jim to neřekneme, tvrdil Ferdinand Porsche, čímž narážel na fakt, že automobilová branže není poháněná poptávkou, ale nabídkou. Jinými slovy: nejdříve vymyslíme auto a pak zákazníky přesvědčíme, že právě takové chtějí, než že bychom donekonečna pátrali po jejich potřebách a pak přišli s něčím, co je uspokojí. Takto to ostatně funguje s hybridy, elektromobily, SUV nebo hypersporty – nástup všech těchto kategorií zajistila spíše odvaha Toyoty, Nissanu a spol. než apely zklamaných zájemců, kteří dané vozy opakovaně marně hledali v katalozích.(více v čísle 01/20)
Objednat Auto Tip 01/20 zpět na číslo

ArchivPřejít do archivu