AutoTip.cz

Nejčtenější motoristický
čtrnáctideník v česku

Vyhledávání
Bugatti 57 Graber (1938)

Bugatti 57 Graber (1938)

22. 11. 2015
Novodobá historie slavné značky s charakteristickým chladičem ve tvaru podkovy ušlechtilých hřebců působí poněkud mdle, monotónně. Zvláště když ji porovnáte s katalogy z přelomu 20. a 30. let, kdy molsheimská manufaktura nabízela široké spektrum čtyř- a osmiválcových modelů s jedním i dvěma vačkovými hřídeli v hlavě, s přeplňováním i bez. Ettore Bugatti totiž kompresory dlouho odmítal, připomínaly mu nemorální dopování závodních koní. Zákazník měl na výběr hned z několika podvozků o rozličném rozvoru, umožňujících stavbu výrazně individualizovaných otevřených i uzavřených karoserií. (více v čísle 04/15)
Objednat Auto Tip 04/15 zpět na číslo

ArchivPřejít do archivu