
Sporťáky z 90. let
22. 11. 2015
Objednat Auto Tip 04/15
zpět na číslo
Když ještě otevřený mercedes voněl novotou, patřil mezi nejlepší a nejdražší auta své doby. O několik dekád později je ovšem třícípá hvězda pokořena mnohem lidovější Toyotou Supra. Zatímco německý kabriolet koupíte v hezkém stavu zhruba za 540 000 Kč, japonská zadokolka stojí dvakrát tolik. Oba sporťáky ovšem musejí smeknout před Porsche 911 v generaci 993. Právě toto provedení patří mezi zarytými fanoušky mezi nejoblíbenější. Proč? Jako poslední používalo vzduchem chlazený plochý motor, stejně jako úplně první „devětsetjedenáctka“. Případně jako Volkswagen Brouk, se kterým ji škarohlídi často a moc rádi srovnávají.
(více v čísle 04/15)
Další články čísla

Klasici Západu proti Východu
22. 11. 2015 Vraťme se o 70 let do historie. V roce 1945 leželo drtivě poražené Německo v sutinách: nic nefungovalo, přesněji nejezdilo.… objednat
Sporťáky z 90. let
22. 11. 2015 Když ještě otevřený mercedes voněl novotou, patřil mezi nejlepší a nejdražší auta své doby. O několik dekád později je ovšem… objednat
Mercedes-Benz 600 proti Rolls-Roycu Silver Shadow
22. 11. 2015 Pokud v automobilovém průmyslu přijde na patriotismus, není větších vlastenců než hrdých Angličanů. Ostatně není se co divit,… objednat
Ford GT
22. 11. 2015 Šedesátá léta jsou považována za zlatý věk motorsportu a automobilů obecně. V oné dekádě vznikly ikony typu Ferrari 250 GTO,… objednat
La Carrera Panamericana 2015
22. 11. 2015 Oba vyrazili s historickými skvosty značek, s nimiž je spjat jejich běžný závodnický život: Subaru a BMW. Letos chtěli navázat… objednat
Začátky značky Bristol
22. 11. 2015 Podobnost modrého Bristolu 400 s BMW 327 Coupé je až do očí bijící. S designem, o nějž se v polovině 30. let minulého století… objednat