
Rozhovor s Johnem Hauglandem
4. 12. 2013
Objednat Auto Tip 04/13
zpět na číslo
To máte asi pravdu, ale vysvětlení je jednoduché. Od roku 1965, takže již od svých 19 let, jsem pracoval jako učeň u norského dovozce vozů Škoda, a tak jsem si je vybral i pro své závodnické začátky. Nejprve jsem začal s tátovou octavií, kterou jsem si přestavěl na závodní verzi Touring Sport se dvěma karburátory, jezdil jsem rallye i okruhy. Ale už v roce 1966 jsem z octavie přesedlal na tehdy nový model 1000 MB. Celkem se mi dařilo, a tak mi importér Škody nabídl pomoc. To mi v dalším vývoji dost pomohlo, protože dovoz škodovek v Norsku tehdy vedl Karel Švábek, který měl dobré kontakty přímo v Mladé Boleslavi.
(více v čísle 04/13)
Další články čísla

Porsche 356 1300 Cabriolet
4. 12. 2013 Větší kontrast by nevymysleli ani nejodvážnější filmoví scénáristé. Dvanáct milionů vysídlených Němců hledalo na prahu… objednat
Chevrolet Bel Air
4. 12. 2013 I kdybyste se považovali za flegmatiky, červenohnědý nablýskaný chevrolet z vás vydoluje nejhlouběji uložené emoce, a to i bez… objednat
VAZ 2103
4. 12. 2013 Sovětský svaz si ještě v šedesátých letech na individuální automobilovou dopravu příliš nepotrpěl, v roce 1966 vyrobil pro… objednat
Škoda Rapid OHV (1940)
4. 12. 2013 Od debutu rapidů uplynulo skoro 80 let a před druhou světovou válkou zdatně předváděly svoji bytelnost, spolehlivost i… objednat
Luxusní kupé ze 70. let
4. 12. 2013 To, co se nám tentokrát sešlo k porovnání, je dobový přepych na druhou. Nejen samotná luxusní třída, kterou si koneckonců občas… objednat
Rozhovor s Johnem Hauglandem
4. 12. 2013 To máte asi pravdu, ale vysvětlení je jednoduché. Od roku 1965, takže již od svých 19 let, jsem pracoval jako učeň u norského… objednat
Audi Sport Quattro
4. 12. 2013 Je jako duch osmdesátých let minulého století: nespoutané, divoké, sebestředné a ve své technicistní hranatosti vlastně i krásné. Audi Sport Quattro. Německá odpověď na italskou Lancii 037 Rally a…