AutoTip.cz

Nejčtenější motoristický
čtrnáctideník v česku

Vyhledávání
Mazda 3 2.0 Skyactiv-G165

Mazda 3 2.0 Skyactiv-G165

24. 8. 2014
Mazda se v posledních letech vydala správným směrem. Nejen že její modely skvěle vypadají a ještě lépe jezdí, navíc je nepohánějí „oturbené“ benzinové motory o objemu malé PET lahve, ale poctivé „atmosféry“, jež ctí heslo: velký motor ničím nenahradíš. Pravda, v nabídce „trojky“ figuruje také základní patnáctistovka, my však dostali do rukou nejsilnější provedení s motorem 2.0 Skyactiv-G o výkonu 121 kW. Na tuto verzi jsme se opravdu těšili, už jen podle čísel je to takový warm-hatch ze staré školy. Design kompaktní mazdy je vyveden ve stylu Kodo, jež vnímá auta nejen jako stroje, ale i organismy. Exteriér by tomuto tvrzení částečně odpovídal, jelikož je plný dynamických křivek. Hodnotíme jej celkově velmi pozitivně, zvlášť v příplatkové rudé metalíze. Nejvíce se nám líbila zadní část s dvojicí koncovek výfuku, které bychom očekávali spíše u chystané výkonné verze MPS. Poněkud odměřenější jsme byli z interiéru. První dojem výrazně vylepšilo krémově bílé kožené čalounění, při bližším zkoumání nás ovšem překvapila nerovnoměrná spára okolo 7“ dotykového displeje multimediálního systému. Jelikož nás ale zajímala především jízda, zmáčkli jsme startovací tlačítko a vyrazili.(více v čísle 18/14)
Objednat Auto Tip 18/14 zpět na číslo

ArchivPřejít do archivu